نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نویان جون

چهارساله شدی شاهزاده خونه ما

1393/12/21 15:24
نویسنده : مهسا
610 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم بهترینم نفسم قلبم یکی یه دونم تولد 4 سالگیت مبارکجشنجشنجشن

چقدر زود 4 سال گذشت 4 سال از اولین باری که تو عزیز دلم تو بغلم گذاشتن ومن شدم مادر

مادر یه فرشته ناز و دوست داشتنیمحبت

اولین باری که بغلت کردم نمیدونستم واقعا چه حسی دارم تو سرم پر از فکرای عجیب و غریب بود ولی این میدونستم که عاشقت شدم اونم دیوونه واربوس

وقتی بعد 4 روز به خاطر زردی مجبور شدیم بستریت کنیم نمیتونستم اشکام کنترل کنم و همه با دیدن حال و روزم غصه میخوردن چطوری تو 4 روز انقدر بهت وابسته شده بودم نمیدونم

دوست داریم پسرم هم مامان و هم بابا و این بدون بهترین بابای دنیارو داری عزیز دلم محبت

همیشه دوست داشتم بچم شب دنیا بیاد و همینم شد و ساعت 12:15 نیمه شب به دنیا اومدیمحبت

وقتی به دنیا اومدی انقدر تو بیمارستان سکوت بود که همه صدای گریت شنیدن البته اینم بگم شما وروجک سریع گریه نکردی و دکترا مجبور شدن دوباره برگردوننت محکم بزنن پشتت تا خوب گریه کنی قلبم از تپش وایستاده بود نفسمبوس

والان اون فسقلی ما شده شیرین زبون و شاهزاده خونه ما

نویان لحظه تولد

نویان یک ساله

نویان دوساله

نویان 3 ساله

وحالااااااا نویان 4 ساله

ایشالله 120 ساله بشی نفس زندگیمون

عکسای تولدت تو یه پست دیگه واست میزارم عزیزم

دوست داریم هزارتا

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مریم مامان آیدین
21 اسفند 93 16:24
نویان عزیـــــــــــــــزم تولد چهار سالگیت مبــــــــــــــــــــــارک الهی 120 ساله بشی گلم وااااای مهسا جونم چقدر نویانی به دنیا اومدنی و حتی تو یک سالگی تپلی بوده....ناناااااااااااااازم واااااااااااااااااااای مهسا جونم تو هم زایمان طبیعی بودی؟؟؟ خیییییییییلی عکس های به دنیا اومدن تا الان قشنگ بود....الهی همیشه و از ته دل بخنده نویان قشنگم
مهسا
پاسخ
مرسی مریم عزیزم مریم جونم نویان خیلی تپل بود 4200 واسه همین با اینکه دردام شروع شده بوددکتر گفت نمیتونی طبیعی زایمان کنی و سزارین شدم اونم تو پایان هفته 35 الان دیگه لاغر ولی کلا بچه درشتیه ممنون از دعای قشنگت آیدین شیرین ببوس
طراح نو
21 اسفند 93 19:01
باعرض سلام وتبریک به خاطروبلاگ قشگتون اگه میخواد خونه تکونی کنید به طراح نو سربزنید طراحی /قالب/.تقوبم.//.صحفه ورودی.اسلایدشو عکس /برای وبلاگ شما فقط با10هزارتومان تخفیف ویژه تا عید. فرصت رو از دست ندهید
مامان کوثر
22 اسفند 93 23:20
سلام مهسا جون ماشاالله به نویانی،مردی شده برای خودش.از طرف من ومحمد مهدی و محمد نویان جون و ببوس و تولدشو بهش تبریگ بگو. به آقا محسن هم سلام برسون
مهسا
پاسخ
سلام کوثر جان ممنونم از لطفت عزیزمشمام پسر نازتو ببوس چشم عزیزم بزرگیتون میرسونم
مریم مامان آیدین
28 اسفند 93 18:24
گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد پس نوروزتان مبارک که سالتان را سرشار از عشق کند . . . پیام نوروز این است دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از آن شما نیست
مهسا
پاسخ
ممنونم مریم جووووووونم
مریم(مامان کیان)
11 فروردین 94 19:00
سلام مهسا جون تولد نویان خوشگلم مبارک باشه الهی 120 سال کنار مامان و بابای خوبش جشن تولد داشته باشه
مهسا
پاسخ
مرسی مریم عزیزم
مریم(مامان کیان)
11 فروردین 94 19:01
سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سال 94 براتون پر از خاطرات رنگی و قشنگ باشه
مهسا
پاسخ
ممنونم مریم جونم همینطور برای شما با فرشته های نازت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد