نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

تولد

1392/7/6 8:50
نویسنده : مهسا
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر بهترین پسر دنیا

خدایاشکرت پسر کوچولوی من انقدر درکش از مسایل زیاد شده که خیلی خوب با هم راجب چیزای مختلف صحبت میکنیم و پسرک کوچولوی من نظراتش خیلی خوب بیان میکنه یعنی اون همون نویان کوچولو که اندازه یه بالشت بود حالا اظهار نظر میکنه تو همه کار به مامانش کمک میکنه و البته میره آزمایشگاه و

آقای دکتر نویان ما واسه چکاب ٦ ماهش  یه سری آزمایش نوشت و ما ٥شنبه صبح رفتیم آزمایشگاه و بعد از انجام کارهای اولیه و کلی هماهنگی که نویان روی پای محسن بشینه منم دستاش نگه دارم وقتی سرنگ واسه خون گرفتن رفت تو دست نازش با کمال تعجب دیدیم نویان هیچ عکس العملی نشون نداد وخود آقا که داشت خون میگرفت با ناباوری نگاش میکرد و نویان جون با دقت نگاه میکرد و وقتی ازش پرسیدم نویان داری چیکار میکنی گفت دارم آمپول میزنم خوب بشم ای خدا شکرت که انقدر پسرم عاقل و ماهم واسه جایزه این پسر با فهم بعد از اینکه کلی خوراکی خرید رفتیم شهرکتاب و کلی کتاب خرید.

شبم رفتیم کرج تولد ساغر دخترخاله بنده و دیگه نویان عشقش آرتین دید و کلی بهش خوش گذشت و تا میتونست رقصید و شیطونی کرد

آرتین بهم میگه مهسا بچه دنیا اوردی یا طوطی این که هرچی من میگم تکرار میکنه قربون پسرخاله شیرین زبونم برم

خلاصه فرداشم مامانی به لطف بابامحسن مهربون تا ساعت ١١.٣٠ خوابید و ناهارم به سفارش شما پیتزا خوردیم وکلاً تا غروب در حال استراحت بودیم

آقا اومده آسانسور سرویس کنه و از اونجایی که همسر محترم  سمت مدیر آپارتمان را دارند اومده زنگ واحد ماروزده نویانم با صدای بلند میگه بابامحسن بیا عمو آسانسور اومده پول میخواد فکر کنم قیافه آقا اون لحظه خیلی دیدنی بود

غروبم رفتیم مامانی کتونی بخره و بالاخره از نایک جردن یه کتونی خوشگل خریدیم و بعد بدو بدو به سمت بنتون و یه کتونی خوشگل واسه شما و بقیه هم لباسای خوشگل واسه مامانی

مرسی محسن عزیزم که همیشه با صبوری کنارمون هستی و بهترین هارو برامون فراهم میکنی اگه یه وقتایی بداخلاقی میکنم بزار به حساب تنهاییم به قول نویان خخخخخخخخخخخخخیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدرهام جون
7 مهر 92 10:52
به به همیشه به جشن وشادی باشید
نویان جونم خیلی ماهی خاله ایی


مرسسسسسسسسسسسسسس خاله جونم شمام خیلی گلی
مامان محمدرهام جون
7 مهر 92 11:11
آدرس کلاس جنت آباد جنب درمانگاه الیاد سرای محله جنت آباد اینم سایت مربیش http://kidsplay.ir/
مامان بهراد
7 آذر 92 23:11
با کمال میل عزیزم خوشحال میشم دوست گلی مثل شما داشته باشم عشق خاله رو ببوسید از طرف من...... مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد