نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

تولدت مبارک

1392/12/21 0:42
نویسنده : مهسا
442 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارک عشق کوچولوی ما

چه زود 3 سال گذشت و پسر کوچولوی ما الان مرد خونه ما شده

روزی که فهمیدیم تو اومدییییییییییییییییی وای که چه روزی بود

دوست داریم عزیزترین

اینم چند تا عکس از نوزادی تا الان

یه عالمههههههههههههههههههههههه بووووووووووووووووووووووووس

عزیز دلم شما قرار بود تو فروردین دنیا بیای ولی ماشالله چون درشت بودی دیگه جات تو دل مامانی تنگ شده بود انقدر به شکم مامان فشار اوردی که بالاخره تو پایان 36 هفتگی به دنیا اومدی ماشالله پهلوونی بودی واسه خودت یه پسر سرخ و سفید با لپای آویزون

 

 

 

 

نویان قشنگم امیدوارم 120 ساله بشی و همیشه اول سلامت و بعد شادو خوشبخت باشی

نویان عزیزم من و بابا محسن تمام سعیمون میکنیم که تو بهترین و شادترین زندگی داشته باشی

دوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست دارییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

حدیث مامان آرش کمانگیر
21 اسفند 92 20:14
انشاا... جمعتون همیشه جمع و دلتان همیشه شاد و لبتان همیشه خندان باشد.پیشاپیش سال نو مبارک
مهسا
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی حدیث مهربونم برای شما هم آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم تا همیشه سال نوی شمام مبارکیه عالمه بوس واسه آرش خوشگل
شیما
23 اسفند 92 19:21
ای جوووووووووووووووووووووونمجیگرمو ببین چه هلویی بوده فداش شموای ینی من عاشقتم مامان خوشگلخوش به حال نویان جونم که همچین مامانی داره فداش شم
مهسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسسی شیمای مهربونم چشات خوشگل مبینه کژال نازم ببوس
ماهرخ مامان آرشان
25 اسفند 92 13:58
عزیزم من اتفاقی بهتون سر زدم . تولد گل زندگیت مبارکککککککککککککککککک باشه چقدر ماشالله نازه
مهسا
پاسخ
ممنونم عزیزم چشات ناز میبینه
مامان تینا و رایان
25 اسفند 92 15:00
عزیز دلم تولدش مبارک روزها مثل برق و باد میگذره امیدوارم یه روزی همینجا تو وبلاگش خبر عروسی اش رو بنویسی برامون
مهسا
پاسخ
مرسی شادی جونم آره واقعا چشم به هم میزنی میبینی بزرگ شدن یه عالمه بوس واسه تینا و رایان گلم
مامان تینا و رایان
25 اسفند 92 15:01
گلم اون کیک رو من خودم هم با شکر معمولی درست کردم...شکر قهوه ای تیره تر میکنه رنگش رو و کم شیرین تره..بهتره با اون باشه ولی میگم من خودمم با شکر معمولی درست کردم
مهسا
پاسخ
ممنونم از راهنماییت عزیزم خوشحالم دوست هنرمند و با سلیقه ای مثل شما دارم من اصلا تا حالا شکر قهو های ندیدم
مامان سهند و سپهر
19 فروردین 93 7:50
به به عزیزم خیلی خوشگل بود عکسهاش
مهسا
پاسخ
مامان محمدرهام جون
28 فروردین 93 13:48
عزیزم چه ناز بودی خوشگل خاله جشن تولدتم عالی بود دست مامان وبابای گلت درد نکنه،عکس آخر خیلی قشنگه خانواده سه نفریتون همیشه شاد وسلامت باشه انشالله
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم برای شمام آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد