نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

آلودگی هوا

1392/9/6 15:45
نویسنده : مهسا
613 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خوشگل مامان

پسر نازم امروز مهدکودکها به خاطر آلودگی هوا تعطیلن و من وشما تو خونه داریم خوش میگزرونیم امروز بعد یه خواب صبح عالی و یه صبحانه توپ و یه حموم گرم و نرم و کلی بازی کردن و خوردن یه ناهار خوشمزه الان روی پام دراز کشیدی و چشمای خوشگلت داره خوابشون میبره ومنم از فرصت استفاده کردم و دارم برات مینویسم

عزیز دلم شیرین زبونیهات اندازه نداره ولی در کنارش شدیدا خود رای و حرف گوش نکن شدی حتی مربی مهدتونم میگفت نویان سر کلاس فقط حرف میزنه شعر میخونه و داستان میگه و اصلا به حرفای مربی توجه نمیکن ولی من نمیدونم پس این همه شعر  کی یاد میگیره قکر کنم پسرم خیلی باهوشمژه

خوشگل من به فریزر ساید میگه یخچال اولی فکر کن نیشخند

ناخونای مامانی کاشت وقتی یه سی دی از رو زمین میخوام بردارم کمدی واسه خودش پسریم فهمیده روزی ده بار کلاس آموزش برداشتن سیدی از رو زمین داریمقهقهه

واسه  پسری مسواک برقی خریدیم رسما خودمون بیچاره کردیم از کنار دستشویی رد میشیم باید مسواک بزنیمناراحت

به نویان میگم پسرم میشینی سی دی نگاه کنی مامانی بره حموم میگی آره مامانی برو حموم خیلی کثیفیخنده

جدیدا پسر ما عاشق پیغام صوتی وی چت شده و ما در حال فرستادن پیام در تمام نقاط کشور هستیمابرو

داشتم عکسای کوچولوییان میدیدم گفتم چند تاش واست بزارم البته به همراه مامانو بابا

این اولی باباییم

اینم مامانیم

به نظرتون من شبیه کدومم

اینام عکسای آتلیه ١ سالگی و ٢ سالگی خودم

بقیه تو ادامه مطلب

 

 

عزیز مامان این بدون من و بابا محسن عاشفانه دوست داریم و همه تلاشمون واسه خوشبختیت میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان تینا و رایان
6 آذر 92 23:40
چه عکسهای خوشگلیبه نظرن خیلی شبیه شماست پسرتون یه اسپند هم برای خودت پوستر نظارت دود کن. مامان خوشگله
مهسا
پاسخ
مرسی شادی جونم چشات خوشگل میبینه عزیزم
شیما
7 آذر 92 20:38
ای جووووووووووووووووووووون دلمآخه مامانی و باباییش نی نی بودن که شکل هم بودن به نظرماما بازم فکر کنم بیشتر شبیه باباشه گل پسریبه به چه عکسای قشنگی
مهسا
پاسخ
مرسی گلم ممنون که بهمون سر زدی
نازنین
8 آذر 92 2:21
سلاااام... چه گل پسر دوست داشتنیو نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم اگه به ماهم سر بزنید.
مهسا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت حتما میایم
مامان تینا و رایان
8 آذر 92 14:12
وای ببخشید با موبایل بودم ببین چی تایپ کردم!!! منظورم پسر خوشگلت بود
مهسا
پاسخ
مامان تینا و رایان
12 آذر 92 18:37
احوالات گل پسری و مامان خوشگله؟
مهسا
پاسخ
میخوایم بریم شمال چمدونا رو بستیم مادر و پسر نشستیم منتظریم همسر گرامی تشریف بیارن این گلام واسه دوست مهربونم
مامان محمدصدرا
14 آذر 92 0:28
الههههههههههههههی. عزیز دل خاله چه نازه هزارماشاالله. گل پسر شیرین زبون چشای نازش شبیه مامانشه و ترکیب صورتش به باباش رفته. انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی نویان جون
مهسا
پاسخ
مررررررسییییی خاله جون پسر خوشگلت ببوس
مامان تینا و رایان
14 آذر 92 11:45
خوش بگذره عزیزم ایشالا هوا خوب باشه...اینجا که سرد و بارونیه برامون عکس بزار روی ماهتون رو ببینیم
مهسا
پاسخ
همش داره بارون میاد و خیلی سرد ولی مهم این که خانوادم میبینمچشم شادی جونم
مامان بهراد
14 آذر 92 12:18
فکر کنم هم شبیهه باباشه هم شبیهه مامانش آخه عشقم نمی خواست دل هیچ کودوم رو بشکونه
مهسا
پاسخ
آره عزیزم خودمم همینطوری فکر میکنم بهراد خوشگلم ببوس هزار تا
مامان تینا و رایان
14 آذر 92 17:30
مهم پیش خونواده بودنه عزیزم درست میگی..خوش بگذرونید
مهسا
پاسخ
آره شادی جونم حیف که من ازشون دورم همیشه پیششون نیستم
ليلا مامان فراز
16 آذر 92 14:39
ماشالله به اين پسر به نطرم شبيه باباشه[پ مرسی عزیزم که بهمون سر زدی اگه باباش بفهم کلی خوشحال میشه
nira
16 آذر 92 21:57
چه عکسای قشنگی به نظر من بیشتر شبیه شماست مهسا جون
مهسا
پاسخ
آخ جون فکر کنم تعداد آرا من بیشتر باشهبیچاره بابا محسن
مامان تینا و رایان
17 آذر 92 15:50
برگشتین عزیزم؟ خوش گذشت؟امروز اینجا باد گرم بدی میاد اصلا این هوا رو دوست ندارم
مهسا
پاسخ
سلللللام شادی جونم آره دیروز برگشتیم تازه کارام تموم شد . فکر کنم از فردا دوباره هوا سردو بارونی بشه عاشق روزای بارونی شمالم
السا
1 دی 92 1:48
سلام عزیزم شبیه دوتا تونه پسر گلت.
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیان
18 اسفند 92 22:22
سلام خانومی به به چه پسر آقایی دارین.به نطر من شبیه باباش ولی بی شباهت به مامانشم نیست .در هر حال ناز و اقاست.راستی به ما هم سر بزنید .با هم تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشیم.اگه افتخار بدین.
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم که بهمون سر زدیدحتما عزیزم خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد