نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

روزهای خوش

1392/8/27 12:01
نویسنده : مهسا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم 

عشق مامان اگه بدونی چه روزهای قشنگی با هم میگزرونیم فقط دارم حسرت روزهایی که در کنارت نبودم و از دستشون دادم رو میخورم هر روز صبح با هم بیدار میشیم با کلی شعر و آواز دستشویی و بعد یه صبحانه خوب و حاضر میشیم شما میری مهدکودک و مامانی هم به کارای عقب افتادش رسیدگی میکنه تازه بتشگاهم ثبت نام کردم خلاصه کلی مامانی اکتیو شده ساعت 2 میام دنبالت با هم میایم خونه یه استراحت کوچولو بعدش یه عصرونه خوب و باهم بازی میکنیم حرف میزنیم وقتایی که هوا خوب باشه میریم پارک و روحیه شمام خیلی خیلی خوب شده دیگه لجبازی نمیکنی چیزی پرت نمیکنی ک کلا عالی شدی

جیگر مامان جدیدا خیلی رو کارای ما دقت میکنه و همش میخواد کارای مارو تقلید کنه مخصوصا بابا محسن یه اسباب بازیت که شبیه گوشی موبایل میگیری و مدل بابا محسن حرف میرنی یه چند باری هم باهاش رفتی کارگاه به قول خودت به کارگرا سر زدی

هفته پیش ساری بودیم  بابا سهراب واسه شما طبل و زنجیر خرید وشما میخوندی وطبل میزدی ما هم باید سینه میزدیم دیروز مربیت میگفت تو مهدم واسه همه طبل زدی و خوندی و همه سینه زدن الهی دورت بگردم که انقدر با اعتماد به نفسی با مامان جون بابا سهراب رفتی دسته دیدی اومدی میگی دسته شهدای امام حسین طبلش خیلی گنده بوده بعد صداشم در میاوردی

نوحه ای که میخوندی برات مینویسم که یادمون بمونه

 

حسینم و لب تشنه توحید،شمشیر بر فرقم فرود آرید ،آه مظلوم جانسوز است ، حق بر باطل پیروز است ، آخرشم خیلی خوشگل میگی حسین

یه گوشی قدیمی داشتم میگی ماماتی این گوشی کیه میگم مال شماست میگی من این دوست ندارم من آی پد دوست دارم شب به بابا محسن میگی بابامحسن این گوشی کوچولو مال شما آی پد مال من خیلی زرنگی خوشگل من

تا من یه کاری کنم که واست جالب باشه میگی ای مامانی وروژک (وروجک)چی کار کردی

من و با با محسن میخوای صدا کنی میگی بشه ها(بچه ها)

ماری جون موهاش قرمز کرده بهش میگی ماری جون موهات شقد(چقد) قرمز خیلی خوشگل چقدر پسرم با سلیقست

دیروز تو راه برگشت از مهد بهش میگم نویان خابیدی میگی نه فقط لیلکس(ریلکس) کردم یعنی میخواستم قورتش بدم انقد بامزه گفت

دیدم صداش در نمیاد رقتم تو اتاقش بله آقا شورتاش کرده تو سرش

اینم یه هلو خوابیده

اینم یه هلو ار حموم دراومده

اینم پسری در حال جذب ویتامین d

دوست دارم تا بی نهایت خوشتیپ مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تینا و رایان
28 آبان 92 9:16
عزیز دلم قربون شیرین زبونی هاش ماشالا بزنم به تخته خیلی قد بلنده از سنش بیشتر نشون میده
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم ،آره نسبت به هم سناش خیلی بلندتر البته به باباش رفت اونم همینطوری ولی من خیلی نگرانم که زیادی بلند نشه
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 12:42
نه عزیزم نگران نباش قربون قد و بالاش ..یه اسپند دودش کن خصوصی رو چک کن رمز برات گذاشتم
مهسا
پاسخ
مرسی شادی جون
مامان تینا و رایان
28 آبان 92 15:38
سلام عزیزم..میتونم مارک بخورتون و قیمتش رو بپرسم؟از دوستانم نظرخواهی کردم تا یه چیز خوب بگیرم..آنتی بیوتیکی که میخورد اسمش چی بود؟آزیروسین؟آزیترومایسین؟ اینا 5 روزه هستن
مهسا
پاسخ
سلام شادی جون راستش شکل یه غورباقه سبز ولی روش مارک خاصی ننوشته من تو سیسمونیش خریده بودم قیمتش یادم نیست آنتی بیوتیکشم آزیترومایسن خارجی بود که خیلی تلخ بود
مامان تینا و رایان
2 آذر 92 7:43
خصوصی داری چک کن
مامان تینا و رایان
2 آذر 92 15:17
خصوصی در مورد سوالی که پرسیدی..این فقط یه نمونه کوچیکه که نوشتم
مامان تینا و رایان
3 آذر 92 21:27
ممنون که به ما سر میزنی گلم
مهسا
پاسخ
مامان تینا و رایان
4 آذر 92 15:14
احوالات نویان جونم؟
مهسا
پاسخ
سلام خاله جونی من خوبم فقط یکم حرف گوش نکن شدم مامانم حرس میدم شدیدا
مامان ندا
4 آذر 92 16:13
هیچ لذتی بالاترازبودن درکناربچه نیست کارخوبی کردی
مهسا
پاسخ
واقعا ندا جون گل گفتی
اسپاترا
5 آذر 92 1:30
عزیزم چه پسر نازی چه کارای بامزه ای میکنه این گل پسر
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم
اسپاترا
5 آذر 92 1:31
خانمی رمز رو خصوصی فرستادم چک کن
مامان یسنا
5 آذر 92 9:53
ما هم دوسش داریم
مهسا
پاسخ
ما هم بسیار بسیار دوستون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد