نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

33 ماهگی گل پسرم

1392/9/21 16:43
نویسنده : مهسا
407 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان 33 ماهگیت تموم شد و یکماه دیگه هم مثل برق و باد گزشت و شما یکماه دیگه بزرگتر شدی و به 3 سالگی نزدیکتر

گل مامان خیلی شیطون و خرابکار شدی و عاشق سی دی های فیتیله ای دیگه رفتیم یه پک کامل واست خریدیم تو ماشین و تو خونه داریم فیتله میبینیم

خوشگل مامان عاشق حرف خودتی و فعلا هیچ روش تربیتی روت جواب نمیدهعصبانی

امروز از صبح با هم درگیر شدیم و شما چند تا کار خیلی خطرناک کردی و من مجبور شدم حسابی دعوات کنم و بعدش خودمم کلی گریه کردم آخه اصلا طاقت ناراحتیت ندارم ولی به خاطر خودت بود گلم این بدون عشق کوچولوی من ،مامان و بابامحسن همیشه عاشقتن

الانم دلم خیلی گرفت غروب پنجشنبه ما هم غریب هیچکی و نداریم بابا محسنم قرار بود زود بر

گرد هنوز که نیومده مح وشمام نشستیم داریم فیتیله میبینیم

همین الان بابا محسن اس داد من دم درم تو ماشین ن

نشستم دارم جومونگ میبینم آخه خونمون تماشا نمیگیره فککککککر کن یه همچین بابای جومونگ دوستی داری شمازبانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان تینا و رایان
21 آذر 92 18:52
خیلی باحال بود این تیکه آخری خخخخخ جومونگ دیدن بابایی تو ماشین خخخخخ ناراحت نباش مامانی همه مامانها گاهی از کوره در میرن...اینایی هم که میگن یه نفس عمیق بکش و این روانشناسی بازیها عملا همیشه کاربرد نداره..ما هم گاهی دعوا میکنیم ببوس خوشگل نازمو
مهسا
پاسخ
مررررسی عزیزم که بهم دلگرمی میدی آره تین شوهر ما عاشق جومونگخوشگلای من ببوس
مامان تینا و رایان
24 آذر 92 16:59
رمز جدید رو خصوصی ارسال کردم گلم اگه نرسیده خبرم کن
مهسا
پاسخ
شادی جونم رسید مرسی عزیزم
شیما
26 آذر 92 3:33
آخی عزیییز دلممنم غریبم گلممیدونم چی میگی خیلییی سخت و تلخه
مهسا
پاسخ
مامان محمدصدرا
26 آذر 92 12:07
مامانی اصلا خودتو ناراحت نکن گاهی اوقات بچه ها کمی نیاز به درشتی دارن ولی نباید جلوشون خودتم ناراحت بشی. نویان خوشگل رو خیلی ببوس
مهسا
پاسخ
مرسی از راهنماییت عزیزم یه وقتایی خیلی خود رای میشه دیگه کلافه میشم
مامان مرمر
26 آذر 92 13:09
33ماهگیت مبارک گل پسر نازنین
مهسا
پاسخ
مررررسیییی خاله جون مهربونم
مامان تینا و رایان
27 آذر 92 12:50
برای مامی و پسری اینام واسه دوست خوشگلم و جیگرای نازش
اسپاترا
28 آذر 92 4:24
33 ماهگیت مبارک نویان خاله
مهسا
پاسخ
ممنونم عزیزم آدریان نازم هزارتا ببوس
مامان تینا و رایان
29 آذر 92 21:42
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلدا مبارک.
مهسا
پاسخ
مرررررررسی دوست خوبم یلدا شمام مبارک بوووووووووس
مامان ندا
1 دی 92 14:27
33ماهگیت مبارک
مهسا
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان محمدرهام جون
1 دی 92 23:13
عزیزم33ماهگیت مبارک 330ساله بشی خوشگل خاله
مهسا
پاسخ
مرسی خاله جونم دوست خوشگلم ببوس
مامان تینا و رایان
3 دی 92 9:48
مامی و پسری در سفر در چه حالن؟
مهسا
پاسخ
سلام عزیزم خوب فعلن داریم خوش میگزرونیم
مامان تینا و رایان
7 دی 92 7:50
نویان جونی در سفر حالش خوبه؟
مهسا
پاسخ
سلااااام شادی جونم اینجا انقد تحویلمون میگیرن همش دعوتیم کمتر وقت میکنم بیام وب آخر این هفته برمیگردیم
nira
7 دی 92 22:23
پس پدر عاشق جومونگه ، پسر عاشق فتیله مهسا جون شما هم یه سرگرمی دست و پاکن واسه خودت اینده منه، منم همسرم عشق تلویزیونه و اگه سوشیانس هم به باباش بره فکر کنم توی خونه سر تی وی دعوا بشه
مهسا
پاسخ
واااای نیرا جون خدا به دادت برسه من بیچاره هم همش در حال سرویس دادن به نویانمعزیزم سوشیانس خوشگل هزارتا ببوس
مامان تینا و رایان
8 دی 92 13:42
ایشالا به سلامتی برگشتین مامانی؟
مهسا
پاسخ
نه هنوز هستیم به خاطر آلودگی هوا برنگشتیم
مامان یسنا
9 دی 92 11:17
چه جالب. یسنا عشق عموپورنگه و 24 ساعته داریم عموپورنگ میبینیم در عوض از فیتیله خوشش نمیاد .از تیتراز اول فیتیله که اصلا خوشش نمیاد حتی فکر کنم میترسه. چون میره قائم میشه همش نمیدونم چرا میفهمم چی میگی. از این جور در گیریها تو خونه ما هم اجرا میشه امان از این شوشوها.همشون مثل همن
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم پیشمون اومدی چرا میترسه نویان با آهنگاش یه سره در حال رقصیدن یسنا خوشگل ببوس
مامان تینا و رایان
14 دی 92 20:27
مامانی چرا آپ نمی کنی؟ سلام عزیزم دیشب رسیدیم تا الانم مشغول کارای خونم ایشالله همین روزا میام
مامان تینا و رایان
15 دی 92 15:14
به سلامتیزود بیا منتظریم
مهسا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد