نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

35 lماهگی

1392/12/3 22:12
نویسنده : مهسا
705 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلام به خوشگل مامانی

اول از همه 35 ماهگیت با تاخیر تبریک میگم عزیز دلم پسر خوشگل من دیگه به سه سالگیت کمتر از یکماه مونده وشما روز به روز داری بزرگتر میشی و من دلتنگ برای روزهای کوچولوییتماچماچ

نویان جونم تو این مدت یه اتفاق بد افتاد اونم اینکه شما داشتی توپ بازی میکردی توپت رفت زیر میز رفتی برداشتی وقتی داشتی بلند میشدی پیشونیت خورد به لبه تیز میز و شکاف برداشت من و بابا محسن داشتیم میمردیم همینطور پیشونیت داشت باز میشد  فقط تنها کاری که کردیم سریع یخ گذاشتیم رفتیم دکتر که خداروشکر یخ باعث شد دیگه شکافته نشه دکتر معاینت کرد و گفت خدارو شکر خوبی ولی خیییییلی مارو ترسوندی ولی خدارو شکر به خیر گذشت فقط یه خورده کبود شدو زخم شد که الان خوب خوب شدقلب

دیگه اینکه رفتیم شمال خیلی خوش گذشت البته باباسهراب واسه یه پروژه ای نبود که جای خالیش خیلی حس شد مخصوصا اون شیطونیهایی که با هم میکردین و بیرونایی که با هم میرفتینچشمک

ولی خونه اونکیکی باباجون کلی بازی کردی هوا هم خوب بود تو باغ بهت خوش گذشت خاک بازی کردی چند تا لگن گرفته بودی با یه قاشق خاله بابامحسن اونجا بود بهت گفت نویان داری چی کار میکنی گفتی دارم زبرا کیک درست میکنم مثل مامانم که درست میکنه واسم تولد میگیره شمع میزاره من فوت میکنمنیشخندقربون اون شیرین زبونیات برم من

با باباجون تو حیاط  کشاورزی میکردی به باباجون میگی اونکیکی باباجون شما از مامانت اجازه گرفتی اومدی کشاورزی من از مامانم اجازه گرفتم خندهپسرم فوق العاده با ادب شد و شدیدا رو مامان باباش حساس

وااای عزیزم گزنه تو باغ دستت زد کلی گریه کردی میگفتی مامانی گزنش خیلی عصبانی بود دستم گاز گرفت

همچنان امیر علی به چنگ زدن ادامه میده و ما نمیتونیم یه لحظه تنهاتون بزاریم هر وقتم که این کار میکنه شما با یه لحن با مزه ای میگی ای وروژک این کار نی نی های بد چشمک

تم تولدت انتخاب کردم البته با نظر شما و سفارش دادیم تا 18 میارن کیکم هنوز هیچی خوشم نیومده

آتلیه سه سالگیتم رفتیم آتلیه نیلچی حالا هفته دیگه آماده میشه عزیزم ولی شما اصلا نخندیدی و همه عکسات جدی بود پسرک سیاستمدار من حالا قرار تو شهرزادم برات چاپ کننبغل

یه شبم رفتیم رستوران هندی که موزیک زنده داشت و شما حساااابی خوشت اومدلبخند

پسر قشنگ شیرین زبونم انقدر حرفای قشنگت زیاد که واقعا نمیشه همه نوشت فقط این بگم که خیلی حاضر جوابی و برای هر حرفی یه جواب کامل و قانع کننده داری

بهت گفتم اگه حرف بد بزنی تو دهنت فلفل میریزم حالا هر روز بهم میگی اگه بگم بیتبیت (بی تربیت) به تو چه ربطی داره (جدیدا این حرف بد یاد گرفتی تا بهت میگم نویان این کارو نکن میگی به تو چه ربطی داره البته با ترس از فلفل دیگه نمیگی ) و کله پوکنیشخند (این دیگه از کجا یاد گرفتی نمیدونم) تو دهنم فلفل میریزی فقط وروژک فلفل ندارهخنده

این فلفل سوژه کردی به دایی مهدی میگفتی بگو بیتبیت اون بیچاره هم میگفت بعد با یه حالت جدی میگفتی حرف بد زدی الان تو دهنت فلفل میریزم خیلی جدی فلفل از رو میز برمیداشتی تو دهنش میریختینیشخند

بازیهات با دوست خیالی خیلی زیاد شد و یه سر با خودت حرف میزنی میگم نویان کیه میگی بشم (بچم) من باباشم میگم مامانش کجاست میگی تو اتاق اسم بچشم گل پریساست حالا این اسم از کجا اومده نمیدونمنیشخند

نویان جونم دوشنبه تو مهدکودک پیژامه پارتی داره فکر کنننننننننننن باید با پیژامه برن زبان

این پدرو پسر تو رستوران که نویان مات موسیقی شده

اینم یه نمونه از کارای خیلی خطرناک که آقا نویان یاد گرفته و قلب مامانش وایمیسته

اینم شما امیرعلی که تو جشن ولنتاینی که بابایی واسه من گرفت اونم شمع 5 برای 5ب سال زندگیمون

بابامحسن یه خرسی قرمز واسه من گرفت یه اسب خوشگلم واسه شما ولی شما همش خرسی من میگیری میگی مال من بعد دو تایی مثلا دعوامون میشه

همینجا یه تشکر ویژه از محسن عزیزم که همیشه بهترین همسر وبابای دنیاست عاشقتتتتیم عزیزمماچ

اینم عکسای پسرس در حال درست کردن زبرا کیک

ل

اینم پسر مبتکر که چون کلاه آشپزی نداشتیم که بهش بدیم خودش با کیسه زباله کلاه درست کرد و داره کباب درست میکنه تمامی ایده های کباب پزی هم از خودش

دوستتتتتتتتتداریم پسر بی همتای ما

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان تینا و رایان
4 اسفند 92 16:16
وای مهسا جون این پسرت رو ادم میخواد قورت بده درسته بس که حاضر جواب و شرین زبونه خدا رو شکر که به خیر گذشت و پیشونیش مشکل خاصی نداشت پیژامه پارتی شو قربون پسرک خوش تیپ تم تولدش چیه مهسا جون؟ ننوشته بودی...سورپرایزه؟ میگفتی من همه تم ها رو درم فایل پی دی اف رو میدادم پرینت بگیری...البته اگه حال و حوصله داشته باشی درست کنی
مهسا
پاسخ
مرسی از لطف همیشگیت شادی عزیزم خد ا خیلی بهمون رحم کرد خدا همه نی نی هارو از بلا حفظ کنه نه بابا چیز خاصی نیست خودش تم جنگل شاد انتخاب کردچون عاشق شیر و فیل کلا حیونات این حوصله خوب اومدی فکر کنم شمام فهمیدی من اصلا اهل هنر نیستم بر عکس من خواهرم عاشق این کاراست زنگ زدم سرزمین شاد آماده کنن اینم یه نمونه از مامان تنبل خوشگلای شیرینت ببوس
مامان تینا و رایان
4 اسفند 92 16:17
در مورد این خلاقیتهاش بگم که به نسبت سنش خیلی باهوش و مبتکره مهساجون..اسپند دودش کن
مهسا
پاسخ
شادی جونم خیلی لطف داری
مامان تینا و رایان
4 اسفند 92 16:19
ولتاین رو یادم رفت تبریک بگم..عشقتون پاینده عزیزم سالهای سال در کنار هم خوش باشید و این روز رو جشن بگیرید
مهسا
پاسخ
مممنونم عزیزم همچنین شما شادی جونم کنار خانواده مهربون و جوجه های دوست داشتنیت
مامان تینا و رایان
5 اسفند 92 16:33
ای وای مهسا جون من منظورم این نبود که شما خدای نکرده نمیتونی یا هنر نداری عزیزم...چون این کار خیلی وقت گیره و زما میبره...گفتم شاید فرصت نکنی تا تولدش اماده کنی من خودم واسه تولد تینا تقریبا 2 ماه درگیر بودم...برای سرچ تو اینترنت تا خوشگلترین رو انتخاب کنم و بدم پرینت و درست کنم و این بساطها.. اتفاقا تم تولد رایا هم جنگلی بود نمی دونم عکسها رو دیده بودی یا نه به هر حال مطمینم خیلی بهش خوش میگذره بخصوص که انتخاب خودش هم بوده این تم ببوسش از طرف من
مهسا
پاسخ
عزیییییییییییییییییییزم من اصلا برداشت بد نکردم واقعیت گفتم زیاد حوصله کارای ظریف ندارم خیلی دوست دارم ولی نه اینکه خودم انجام بدم کلا از بچگی بیشتر کارای پسرونه دوست داشتم بعدشم دانشگاه کامپیوتر خوندم بعدم بانک مشغول شدم ودیگه کاملا از کارای ظریفکاری اومدم بیرون بعدم با این نویان وروجک که همه کارارو میگه بده من انجام بدم دیگه اگرم میخواستم نمیتونستمواسه دوست خوبم
مامان تینا و رایان
5 اسفند 92 18:53
http://www.ghaleb.smu.ir/ گلم این سایت قالبهای رایگان مال همون سرزمین جدیدترین شکلکها هست که قالبهاش خوشگل و بچه گونه است قالبهای تولد هم 6 تا داره تو موضوعات وب قالبهای تولد رو پیدا کن 2 صفحه قالب تولد گذاشته که یکیش همون قالبی بود که من گذاشته بودم این وبلاگ جدیدترین شکلکها خیلی باحاله همه اموزشها رو هم گذاشته مثلا خودت میتونی با عکس مورد علاقه موس بسازی ...بکگراند...بالابر که ست بشه.. اینم ادرس وبلاگش http://zibasaz.niniweblog.com/ اون لینک اولی که دادم مال سایت قالبهاش هست اونجا فقط قالب میزاره اموزشها تو این لینک دوم هست
مهسا
پاسخ
مرسی از راهنمایی کاملت شادی جونم انجام دادم فقط نمیدونم چرا بعضی جاها فونتش بهم ریخته بود دوباره برداشتم صفحاتم که برنامش کپی کردم بالای هر پست اومده بود
طراح نو
6 اسفند 92 1:01
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
مامان تینا و رایان
6 اسفند 92 8:01
گلم نظرم بهت نرسید در مورد ادرس اون وبلاگ که برای قالب تولد دده بودم؟ اگه نرسیده بگو دوباره بدم
مهسا
پاسخ
عزیزم رسیده بود برات نوشتم واسه همین برداشتم. شرمنده یه چند روزی وقت نکردم بیام تازه تایید کردم
nira
6 اسفند 92 10:16
35 ماهگیت مبارک ، وروژک شیطون بانمک پیشاپیش سه سالگیت هم مبارک (وروژک گفتنش خیلی بامزست)
مهسا
پاسخ
ممنونم نیرای عزیزم سوشیانس خوشگل ببوس
مامان حنــــــــــــــــا
6 اسفند 92 10:33
نویان جونم عشقم انقر شیرینی ک نمیدونم چجوری الان قربون صدقت برم من . اوووووووووووووووووووووف 35 ماهگیت هم خیلی خیلی مبارکه عزیز دل خاله از پیژامه پاتیت هم حتما عکس بذار خیلی دلم میخواد ببینم
مهسا
پاسخ
مررسییییییییییییی مامان حنای مهربون ممنونم که پیشمون میای عزیزم حنای خوشگلت هزار تا ببوس حتما هر موقع عکساش دستم رسید میزارم
حدیث مامان آرش کمانگیر
6 اسفند 92 19:03
مهسا جون من عاشق این شیرین زبونیهای پسملتم بخدا از طرف من یه عالمه واسه نویان جونی.توی مهد هم نویان از همه خوش تیپ تره
مهسا
پاسخ
ممنونم حدیث جونم شما لطف داری چشات خوب میبینه عزیزم
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
6 اسفند 92 21:34
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن
اسپاترا
7 اسفند 92 8:10
ای نویان شیطون خاله خدا رو شکر که بخیر گذشته ولنتاینتون هم مبارک باشه عکسها و کارهای گل پسری هم که مثل همیشه زیباست
مهسا
پاسخ
آره عزیزم خدا بهش رحم کرد ولنتاین شمام مبارررک مرسی عزیزم شما لطفداری
مامان سهند و سپهر
11 اسفند 92 11:13
عزیزم خیلی ناز و باهوشه پسرتون هزارماشالا
مهسا
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتون
مامان محمدصدرا
17 اسفند 92 1:21
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک انشاالله 150 ساله بشی. هزارماشاالله که اینقده شیرین زبونی عسلم راستی خانومی هزینه تولد چقدر شده ممنون می شم بگی که ازشون راضی بودی یا نه
مهسا
پاسخ
بازم ممنون از تبریکت خاله جونم اگه منظورت کل تولد پنجشنبه جشنش هنوز کامل معلوم نیست خدا به دادمون برسه اما تم تولدش 250 شد البته من خیلی شلوغش نکردم از هر چیزی خوشم اومد سفارش دادم اونم 18 میفرستن عزیزم بعدش حتما بهت میگم که راضی بودم یا نه ولی فکر نمیکنم کارشون بد باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد