نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نویان جون

اینجا همه چیز در هم

1393/5/12 16:39
نویسنده : مهسا
875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پرنس زیبای مامان یکی یه دونه خونه

گل مامان مثل همیشه شیرین زبون و زبر وزرنگ و یه کوچولو هم یه دنده و مغرور این آروم نوشتم کسی نشنوخندونک

عزیز دلم چند وقتی که دیگه تصمیم گرفتیم شبا پمپرز نبندیمت آخه ماشالله دیگه مردی شدی واسه خودت و تا الانم دیر شده البته بابامحسن میگفت بچم اذیت میشه بزار راحت بخوابه و الانم یکی دو شب جیش کردی ولی ی 20 روزی میشی که پاکی عشق من والبته به لطف بابامحسن که تا صبح شمارو میبره دستشوییمحبت

عشق مامانی همچنان فلش کارتای رویش طلایی کوچولو هارو کار میکنیم و ماشالله خیلی تاثیر داشته مخصوصا روی حافظه. تا 20 یاد گرفتی میشمری لغات انگلیسی همچنان کار میکنیم دوباره میری مجموعه سعادت اباد و مهدی که قرار بود بببرمت نه شما خوشت اومد و نه من

پسر کوچولوی عاشق موسیقی من کلاس بلز میره و خیلی خیلی علاقه داره فقط هر چیزی خودش دوست داره میزنه واصلا به حرفای ما اهمیت نمیده البته هنوز واست زود و فقط واسه علاقه واصراری که داشتی فرستادیمت

ولی استادت خیلی ازت راضیه و میگه با اینکه تو کلاس از همه کوچیکتری ولی خیلی زود یاد میگیری بوس

پسری تو شبای ماه رمضون که ما ساری بودیم یه شب با بابامحسن و دایی مهدی رفت استخر واولین تجربش بود و انقدر خوشش اومده بود خوشحال بود که هیجاناتش قابل وصف نیست و تا صبح همش از خواب میپرید و حالتی داشت که انگار تو استخر وداره شنا میکنه من که انقدر ترسیده بودم همش میگفتم اگه خوب نشه چی ولی خدارو شکر همون یه شب بودخندونک

از خوابت بگم که دیگه من و بابامحسن نمیدونیم چه راهی بریم که شما زود بخوابی یعنی تا ما نخوابیم از خواب شما خبری نیست که نیست

با هم بریم ادامه مطلب

 

حالا یکی از مکالمات شما قبل از خواب

بابامحسن من آب میخوام

بابامحسن : چشم پسرم

بعد از خوردن آب

بابامحسن آب آوردی شیرم بیار دیگه

بابامحسن:چشم پسرم

نویان بعد از خوردن شیر

مامانی یه سوالی داشتم

مامانی:بفرمایید پسرم

بعداز کلی فکر کردن آخرش یه سوال الکی وتا آخر

آخرشم من و بابایی میخوابیم و دیگه نمیدونیم شما چه جوری میخوابیچشمک

حالا بریم سراغ عکسای گل پسری

اول اینکه پسرم دیگه مردی شده خودش تنهایی میره زیر دوش و خودش میشوره هر موقع از آب بازیش خسته شد تازه من و صدا میکنه که بیا من بشور

پسرک ما بعد از جام جهانی کلا تب ورزش گرفته و تمام ورزشهارو میگه من بفرست کلاس یاد بگیرم

فوتبال والیبال بسکتبال تنیس پین کنگ(پینگ پنگ) شنا خلاصه همچین بچه ورزشکاری داریم ما

اینم صحنه های ورزشی پسری

تو این چند تا عکس داره با کلاش تنیس بازی میکنه زبان

چسب نواری گرفت افتاد به جون این اسب بیچاره تمام تنش چسب زد

نویانی عاشق آب بازی  و خاک بازی

آخه جیگر مامان استیکرارو به کجاها که نمیزنهخندونک

وقتی خونه باباسهرابیم صبح موقع جمع کردن رختخواب نویانی باید ساندویچ بشه به این شکل و کلی هم ذوق میکنه

به شغلای نویانی خیاطی هم اضافه شده قربون خیاط کوچولوم برم که بر عکس مامانش از خیاطی خوشش میاد

فقط سربازای نویان نگاه کنید بیچاره ها همه در ب وداغونن زیبا

پسر ما عاشق این با مامانش کیک درست کنن بعدشم تولد بازی کنن اینم یکی از همون مراسمابغل

نویانی ما عاشق اینه که وقتی مامانی رژ داره ببوستش اینم بوسه بارون رژی نویانی

پسر کوچولوی خونه ما امسال شبای قدر احیا گرفت و واسه همه نی نی ها و سلامتی و خوشبختیشون دعا کرد ایشالله همیشه موفق باشی پسر مهربون ما

عاشقتیم دردونه مهربون و خوش زبون ما

پسندها (6)

نظرات (10)

مریم مامان آیدین
12 مرداد 93 18:23
سلاااام وای نویان جووونم آقا شده قربون موسیقیدان کوچولوم برم من.... به به ورزشکار هم هست پسر ناز ای قربون آب بازی هات.... چه خوب که خودش حموم میره...آیدین تازگی ها نمیزاره موهاشو بشوریم و البته با بازی میره و میشوره ولی نه اینجور خودش بره و این داستان خواب شب اپیدمیه مهسا جونم...ما هم داستان داریم به به چه کیک خوش برورویی این عسل پسر شیرین زبون و مهربونو خیلی ببوس مهسا جونم
مهسا
پاسخ
ممنونم مریم جون از نظرات زیبا نویانم سر شستن زیاد دوست نداره ولی دوش آب بازی عاشقشه این فسقلی ها همه مثل همن شیطونکای دوست داشتنی
مامان محمدصدرا
14 مرداد 93 1:42
خدا انشاالله عزیز دل خاله که هم باهوشه هم مهربون حفظ کنه. پسرم ممنون که برای همه نی نی ها دعا کردی. مامانی تبریک که این پروسه از پوشک گرفتنو به سلامتی طی کردی
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم البته از پوشک یک سالی گرفتم ولی پوشک شب تازه
مامان ندا
15 مرداد 93 18:19
ساعت اب گرم ماشالله نویان جون برای خودت خوب شیطونیا کلی شیطنت میکنی تازه ازپوشک گرفتی من میخوام الان شروع کنم ولی میگن زوده
مهسا
پاسخ
مرسی ندا جون از شیطونی که دیگه نمیشه همش توصیف کرد من نویان یک سال از پوشک گرفتم فقط شبا میبستم که اونم دیگه تموم شد عزیزم واسه نوژان زود هنوز اذیت میشه
حدیث
18 مرداد 93 1:12
بابا خیاط،ورزشکار،بت من،بتهوون...همه چی تموم ای ول داری نویان جونم.بوسسسسسسسس
مهسا
پاسخ
مرسی حدیث جونم واسه آرش ناز
نیرا
20 مرداد 93 14:03
خیلی عکساش قشنگ بود، منو برد به سالای اینده افرین به نویان جونم که اینقدر فعاله، سرزنده و سلامت باشی همیشه عزیزم
مهسا
پاسخ
مرسی نیرا جونم زیاد نمونده که از دست شیطنتای پسری فقط بشینی نگاه کنی و هیچیکاری از دستت برنیاد
مامان منیر
21 مرداد 93 13:30
سلام مرسی دوست خوبم
مهسا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
مامان بردیا اریایی
28 مرداد 93 17:58
سلام مامای نویان جون خیلی ناناسه این گل پسر خدا واستون حفظش کنه اگه دوست داشتین به وب بردیای منم یه سری بزنین منتظرتونم
مهسا
پاسخ
ممنونم از لطفت مامانی مهربون حتما عزیزم
محمدرهام ومامان سمانه
1 شهریور 93 18:27
قربونت برم که انقدر هنرمند وخوش تیپی آب بازیت وعکسهاش خنکا زد به روح وروانم پستت خیلی جذاب بود مامانی
مهسا
پاسخ
سلام سمانه جونم نگرانت ده بودم خداروشکر که خوبی و ممنون از لطفت پسری خوشگل ببوس
مریم مامان آیدین
14 شهریور 93 12:28
سلام مهسا جونم خوبی دوستم....نویان گلم خوبه خیلی وقته آپ نکردی نگرانت شدم عزیزم راستی اون کامنت آدرس مطب دکتر آیدین بهت رسیده؟؟؟خانومی بیا و نزار بیشتر از این دلتنگ دوستامون باشیم ببوس نویان خوشگلمو
مهسا
پاسخ
سلام مریم جونم ما خوبیم فقط اینترتم قطع فقط با موبایل میام فعلا شمالم برگشتم با یه عالمه پست میام [آره عزیزم مرسی از محبتت ولی هنوز فرصت نکردم نویان ببرم پیشش آیدین خوشگل و شیرینم ببوسش
سولماز
14 شهریور 93 18:59
سلام همیشه شاد وخوش باشید راستی از مهد نویان راضید می رود سعادت اباد می شه بیایی پیشم کمی توضیح بدهی
مهسا
پاسخ
آره عزیزم بیشتر از من خودش راضیه چشم الان میام پیشت جوجه طلاییای خوشگل ببوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد