نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

بدون عنوان

1392/3/6 8:05
نویسنده : مهسا
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین پسر دنیا

عزیز دل مامان هر روز خوشمزه تر میشی شیرین زبونی هات اندازه نداره، دیگه هم یاد گرفتی به خودت میگی من چون قبل از این به خودت میگفتی نویان جون خیلی با احترام مثلا میگفتی این کتاب نویان جون ولی الان میگی مال من ، مال خودم

نویان جونم این پشه ها هم دست بر دارت نیستن انقد که خوشمزه ای هی هر روز میبینم یه جای دیگرو نیش زدن نامردا پسرم دون دون کردن شمام که همش در حال خاروندنی همه جاهاش قرمز شده الهی این پشه ها بمیرن

با مهدکودک دیگه داری کنار میای شعر یاد میگیری تازه احوال پرسی فرانسه هم یاد گرفتی میدونی من خوشم میاد هی میای بهم میگی منم ضعف میکنم الهی دورت بگردم.

یه خبر خوب این که ماری جون جمعه داره میاد پیشمون یه هفته پیشمون میمونه و ما از خوشحالی در پوست خود نمیگنجیم آخه همه میدونن ما چقدر به هم وابسته ایم و حالا چقدر از هم دور شدیم ماری جون دلش واسه شمام یه ذره شده تا باهم شیطون کاری کنین.

بابامحسن جونم فداش بشم همه تلاشش و میکنه تا ما راحت باشیم و از دوری غصه نخوریم با همه خستگیش وقتی میاد خونه هر چی میگیم میگه چشم

بابامحسن جون من و نویان عاشقتیم هوار تا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد