نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

28 ماهگی نویان جون

1392/3/21 11:23
نویسنده : مهسا
279 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان ٢٨ ماهگیت مبارک پسرم امروز ٢٧ ماهش تموم شد و وارد ٢٨ ماهگی شد

ایشاللللله ٢٨٠٠ ساله بشی عشق مامان

نتونستم دیشب ازت عکس بندازم چون تا از مهدکودک اومدی از خستگی خوابیدی تا ساعت ١٠ اون موقع هم به خاطر گشنگی و جیش بیدار شدی فدات بشم که با اونکه تو خواب پمپرز میبندم ولی جیش نمیکنی بیدار شدی بهم گفتی مامان جیش دارم بریم دستشویی و بعد از دستشویی گفتی مامان گذا (غذا)بده منم گفتم سوپ میخوری آخه شام عدسی داشتیم شمام نمیدونستی چیه گفتم سوپ گفتی نه پلو میخوام قلب

مام که پلو نداشتیم خلاصه راضیت کردم سوپ بخوری بمیرم برات چقدرم گشنت بود تا آخرش خوردی بعدم دوباره خوابیدی

اینم جریان عکس ننداختن ما حالا امشب میندازم تو پست بعدی میزارم

راستی دیروز مهدکودک شما(مجموعه مدارس سعادت آباد)همایش تربیتی گذاشته بود خانم دکتر خوشابی اومدن صحبت کردن خیلی نکات خوبی گفتن که من خیلی استفاده کردم ولی چون باید میومدم دنبالتون مجبور شدم نصفه پاشم که خیلی حیف شد.

ولی به دیدن روی ماه شما می ارزید.

راستی دیشب شما خواب بودی بابایی من و کلافه کرد هی میگفت چرابیدار نمیشه دلم براش تنگ شد خونه سوت و کور از دست این بابا محسن همش میخواست بیاد بیدارت کنه آخرش گفتم بزار بچم بخواب اذیتش نکن تا دیگه بی خیالت شد.

عاشقتم عمر مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد