نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

نیمه شعبان

1392/4/4 11:23
نویسنده : مهسا
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

عزیز دلم یه وقتایی که نگات میکنم نمیدونم چه جوری خدارو بخاطر دادن تو شکر کنم خدایا شکرت خدایا شکرت هر چی بگم بازم کم گفتم

جیگر مامان واسه عید نیمه شعبان واست عیدی میز بیلیاردی که دوست داشتی خریدیم از دیدنش از خوشحالی پر در اوردی شبشم رفتیم بیرون همه جا جشن بود رفتیم گاندی واسه عروسی عمو میثم واست کت وشلوار خریدیم که بعداً عکسش میذارم بعدم شام رفتیم فرحزاد خیلی هم به ما و هم به شما خوش گذشت.

فرداشم تا از خواب بیدار شدیم صبحانه خوردیم وسیله هامون جمع کردیم رفتیم پارک ارم اول رفتیم باغ وحش که با دیدن حیوونا حسابی ذوق کردی ولی نمیدونم چرا از یه بره کوچولو که بیرون بود کلی ترسیدی فدات بشم عزیزم بعدم رفتیم نشستیم چایی و ناهار خوردیم و دوباره بازی با وسایل شهربازی تا ساعت ٥ اونجا بودیم بعدم رفتیم میرداماد واسه بابا محسن کت و شلوار بخریم که شما تو ماشین از خستگی خوابت برد من و بابامحسنم تو ماشین نشستیم تا شما یکم استراحت کنی بعد رفتیم خرید دیگه تا میتونسیتی شیطونی کردی تازه شبم میگفتی بریم رستوران پیتزا بخوریم که به علت خستگی ما رستوران آوردیم خونه زنگ زدیم پیتزا اوردن بعد شامم سه تایی وسط حال از خستگی خوابمون برد.اینم چند تا از عکسا

نویان ومامانی یعنی تو فسقلی باید اینجوری دلستر بخوری

نویان جون و بابا محسن تو باغ وحش

نویان جون تو شهر بازی

نویان خرگوشک رو دوش باباش

الهی مامان فدای اون قیافه نازت بشه بوسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی خوشتیپ
7 تیر 92 21:40
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون

حتما عزیزم
مریم مامان محمدصدرا
25 تیر 92 14:07
سلام خانمی

خودتم هزار ماشاالله خیلی خوشگلیا




مرسی عزیزم چشات خوشگل میبینه منم خیلی دوست دارم دوستای خوبی مثل شما داشته باشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد