نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

مامان جون باباجون

1392/4/9 11:30
نویسنده : مهسا
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل پسر مامان

نویان جونم نمیدونم چند روز جیغ جیغو شدی، دیشب مامان جون و باباجون ودایی مهدی از شمال اومدن شما از خوشحالی نمیدونستی چیکار کنی انقدر ذوق داشتی که نگو موقع خوابت هر چی سعی کردم بخوابونمت انقدر جیغ زدی که از جیغ زدن رگای گردنت میزد بالا بعدشم با باباجون سهراب رفته بودی تو اتاقت به منم میگفتی شما برو شما نیا تو اتاق من دارم بازی میکنم قیافه من تعجب شده بود ولی انقدر که شیرین زبون شده بودی میخواستم بخورمت.جدیدا تا میگم نویان تو خیلی خوشمزه ای میخوام بخورمت فکر میکنی واقعا میخوام بخورم میگی من و نخور با یه لحنی میگی ادم جیگرش کباب میشه.تازه تا یه کار بد میکنی بهت میگم قول بده دیگه این کارو نکنی انگشتت و میاری حالت قول دادن میگی خل خل خل (قول قول قول)ولی بعد دوباره میری همون کارو میکنی یا وقتی بهت میگم به این دست نزن همچین میگی باشه که آدم فکر میکنه از اعماق وجودت فهمیدی ولی به چند ثانیه نمیکشه دوباره میری دست میزنیخوشمزهراستی خوشمزه مامان از 1 تا 10 به انگلیسی یاد گرفتی میشمری، حروف الفبا فارسی و انگلیسی هم یاد گرفتی با شعر میخونی.

عزیز دل مامان کمر بابا محسن باز گرفته ین سیاتیک واسه ما معزل شده 5 شنبه هم عروسی عمو میثم دعا کن زودتر خوب بشه تا بعد از عروسی یه فکر اساسی بکنیم.

دوست دارم قند و عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
9 تیر 92 11:34
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم
اگه از عکسم خوشتون اومد کد 208رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.
ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟


باشه عزیزم خوشگلم حتما
♥متین من♥
11 تیر 92 2:06
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد