نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

بدون عنوان

1392/4/25 11:21
نویسنده : مهسا
294 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

اومدم بگم خیلی دوست دارم انقدر واسه مامان شیرین زبونی میکنی که دیگه دارم دیوونه میشم

دیروز داشتم به بابا محسن میگفتم این شلوار نپوش اون یکیو بپوش بابامحسنم میگفت نه که یهو اومدی با یه لحن جدی به بابا میگی بپوش دیگه بابامحسن چرا مامانیو اذیت میکنی خندهبله محسن جان مواظب خودت باش که پسرم مثل شیر پشتم ماچ تا بابامحسن من ببوس بدو بدو میای تو هم شروع میکنی به بوسیدن منم دیگه حسابی ذوق میکنم یه بوسم داریم که شما وسطی من و بابایی ازدو طرف با هم لپات میبوسیم بعدم باید بگیم سه تایی سه تایی (یعنی سه تایی با همدیگه)

تا یه جات درد میاد میای میگی مامانی بوس منم تا بوس میکنم میگی خوب شد.

فردا مهمون داریم خدا به دادم برسه با شما چه جوری به کارام برسم دیشب داشتم سبزی پاک میکردم نصف سبزیارو خورد کردی ریختی تو کاسه میگی میخوام سبزی پلو درست کنم نیشخندآخه تو فسقلی چه به سبزی پلو درست کردن

امروزم گیر دادی با ماشین مامانی میرم مهدکودک هرجی گفتم ماشین باباخوشگلتر نرفتی حالا وسط راه تازه یادت افتاد میگی بابامحسن کجاست از دست تو اخه من چیکار کنم وروجک من

راستی دیروز موفق شدم آرشیدا خانم که انقدر تو خونه میگفتی آرشیدا ببینم خجالت

دیشب رفتیم میوه بخریم اقا داد میزد ٣ کیلو ١٠٠٠ شمام یاد گرفته بودی داد میزدی میگفتی میخواستم بخورمت خوشمزه

خیییییییییییییییلی دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان محمدصدرا
25 تیر 92 14:04
سلام خانمی


هزار ماشاالله به این پسر زیبا، شیرین زبون و بانمک. ان شاالله خدا حفظش کنه. از طرف منم خیلی ببوسش





رضوان مامان رادین
25 تیر 92 14:41
آفرین نویان جونی که مثل شیر پشت مامانشه....گلم با تبادل لینک موافقی...پسمل هامون تقریبا همسنن


حتماً عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد