نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

اردو

1392/4/29 11:24
نویسنده : مهسا
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلای مامان

امروز پسرم تو سن  ٢ سال ٤ ماهگی ٢٩ تیر ١٣٩٢ اولین اردوی زندگیش رفت امیدوارم همیشه سالم و شاد باشی

اما بگم اندر احوالات مامان که دارم از دلشوره میمیرم ولی چون نمیخوام شما نازک نارنجی بار بیای یا اینکه از اینکه همه میرن و شما تنها بمونی ناراحت بشی با احساسات خودم مبارزه کردم و اجازه رفتن شما صادر شد ولی از صبح دارم برات ایه الکرسی میخونم تا برگردی خیالم راحت بشه ایشالله بهت خوش بگذره

راستی یادم رفت بگم قرار برین سرزمین عجایب

بابامحسن صبح شما رسونددیشب قضیه اردوهای بچگی خودمون تعریف میکردیم و ترس همیشگی دیر رسیدن و تا صبح نخوابیدن به بابایی گفتم صبح دیرتون نشه که خداروشکر به موقع رسیدین الهی من فدای پسرم بشم.

دوست دارم پسر اردویی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارلا
4 مرداد 92 14:55
سلام وب نازی داری و مطالب جالب دوست داری تبادل لینک کنیم خبرم کن ممنون میشم راستی گل پسرتون هم خیلی نازه


مرسی عزیزم حتما خوشحال میشم.
خاله پارمیدا
7 مرداد 92 12:04
دلم کوچک است! کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره! ولی آنقدر جا دارد که برای دوستی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه..پیش ما هم بیاین خ.شحال میشیم♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥ ♥♥♥Iloveyou♥♥♥ ♥♥Iloveyou♥♥ ♥Iloveyou♥ ♥Iloveyou♥

مرسی از لطف بی کران شما حتماً میایم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد