نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

نویان جون

بدون عنوان

1392/5/1 11:36
نویسنده : مهسا
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم

دیشب کلی مامان ترسوندی اصلاً تو چرا اینجوری شدی چرا انقدر واسه خوابیدن مقاومت میکنی کوچیکتر که بودی سر ساعت خوابت میخوابیدی ولی الان از ساعت ٩ خوابت میگیره ولی تا ١٢ نمیخوابی آخرش کنار ما بیهوش میشی خیلی وروجکی ما گفتیم بری مهدکودک خسته میشی شبا زودتر میخوابی ولی انرژیت بیشتر شده حرف زدنم که دیگه ماشاللللللللللللللللللللله اسباب بازی و سی دی و این جیزای بچه گونه مال من دیگ و قابلمه و کلاً آشپزخونه مال شما فکر کنم اینجوری بیشتر بهمون خوش میگذره

داشتم میگفتم که من وترسوندی نصفه شب با گریه از خواب بیدار شدی اول بابامحسن اومد پیشت (شما تو اتاق خودت میخوابی از ٤ ماهگی از وقتی که بزرگتر شدی نصفه شب یا دم صبح ملافه به دست میای دنبالم منم مثل بچه مودبا دستت و میگیرم دنبالت میام اصلاً تا صبح ما در حال رفت و آمدیم)بعد دیدم صدای جیغت بلندتر شد پریدم اومدم دیدم همینطور داری گریه میکنی خودتو به این ور واونور میزنی گفتم مامان جیش داری گفتی آره بردمت تو دستشویی انقدر گریه کردی و لرزیدی تا یه خورده جیش کردی بعد گفتم بخوابیم گفتی آره گریم گرفته بود چه جور ،گفتی شیر میخوام ولی تا بابامحسن شیر وبیاره شما ملافتو بغل کردی خوابیدی منم یکم بغلت کردم برات آیه الکرسی خوندم کنارت خوابم برد ولی صبح قیافه مامان موقع رفتن به سر کار دیدنی بود چشا نصفه نیمه باز میشد.

زنگ زدم بابامحسن گفت خوبی و تازه ساعت ١١ داری میری مهدکودک خیالم راحت شد

به بابایی میگم چقدر دیر میرین میگه مگه بچم پشت کنکور که باید صبح زود برهماچ

راستی دیشب واست استیکر خریدم بابا محسن گفت امروز تو ماشین بابا رو فرمونشم استیکر چسبوندی تازه به بابا میگی ماشنت و کارواش نمیبری دیگه باید خوردت با این حرفاتتشویق

حالام یه چند تا عکس خوشگل از پسر مامان

این نویان اخمو

اینم نویان بی توجه به مامان

اینم نویان خنده رو مامان

دوست داریم خوشگل ترین پسر دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی ارمیا
1 مرداد 92 11:44
ارمیای من تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده و واسه برنده شدن به رای شما نیاز داره . عکسشو ببینید بعد رای بدین . لطفا کد 589 را به ش 20008080200 پیامک کنید
مامان محمدصدرا
2 مرداد 92 13:48
سلام خانمی
پسر گلتو خیلی ببوس. واقعا بانمکه. برای همسرم هم یه سری از کاراشو خووندم اونم با من موافق بود. ممنون که ما رو لینک کردی من هم با افتخار شما رو لینک کردم.

مرسی عزیزم ایشالله پسر خودتم زودی بزرگ میشه واست کلی شیرین زبونی میکنه و نمک میریزه از طرف من لپای نازش ببوس

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد