نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

بدون عنوان

1392/5/7 11:26
نویسنده : مهسا
709 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان الان که دارم مینویسم سرکارم از مهدکودک زنگ زدن گفتن یه خورده بیحالی دارم از نگرانی میمیرم مرخصیم نمیتونم بگیرم تا ساعت ٣.٥ دق میکنم

حالا یه چند تا عکس از خوشگل مامان میزارم تا حالم بهتر بشه

این عکسا مربوط به آب بازی شماست که خودم کشتم لباسات و در نیاوردی میگی فقط تو حموم لختی پختی میشم اخه بچه انقدر با حجب و حیا ندیده بودم

 

تو این عکسم واسه اینکه خیست نکنم فرار کردی رفتی دم در وایستادی قربونت برم بهترین من

وای واسه این عکس کلی خندیدیم آخه به این تیپ مردونه و قیافه مردونه میخوره اون بالا بشینی جالب اینه که خودتم هیچ حسی نداشتیماچ

اینم نقاشی نویان پیکاسو که واسمون هاپو کشیده من که هر چی نگاه میکنم هاپو نمیبینم هر کی ببینه جایزه داره

اینم گلابی که نویان پیکاسو کشیده آخه پسر مامان عاشق گلابی همش داره گلابی میکشه

اینم جدیدترین مبل راحتی که فقط مخصوص آقا نویان ، نه آخه تو بگو اونجا جای دراز کشیدن یا به قول خودت لم دادن

البته پیش خودمون بمونه بهترین جای دنیا واسه من و نویانی آغوش بابا محسن

اینم اسپایدر من مامان که دید تلویزیون از دور حال نمیده گفت برم بغلش کنم که یهو خاموش شد با اینکه مامانی روشن کرد ولی بیخیال شد اومد پایین

اینم دو تا عکس هنری از با شخصیت ترین پسر دنیا

ایشالله همیشه سالم باشی وتا میتونی شیطونی کنی و خرابکاری ولی هیچوقت مریضیت و نبینم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پســتـــــــــــه
7 مرداد 92 12:37
سلام خواهری

خیلی خوش اومدین به وبمون

عزیزم نویان خدا حفظش کنه

خوصیتونو چک کنید


شمام خوش اومدین خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیماین دوتا گلم واسه پسته کوچولو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد