نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

بدون عنوان

1392/5/13 11:40
نویسنده : مهسا
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلا عزیز دل مامان

نویان گلم خیلی پسر خوبی واسه همینم مامانی و بابامحسن تصمیم گرفتن براش جایزه بخرن  ٥ شنبه با هم رفتیم بهار و یه سرسره و یه خونه چادری با چند دست لباس واست گرفتیم که بابت سرسره و خونه خیلی خوشحال شدی ووقتی بهت میگفتیم حالا هر چی مامان و بابا میگن باید چی بگی میگی چششششششششششششم الهی فدات بشم.

این مبصر بازیتنم که تمومی نداره یه سره میگی بچه ها ساکت حرف نزنین تازه یه خرابکاریم تو مهد کردی صورت کامیاب چنگ کشیدی که کلی باهات صحبت کردم گفتم از تو دوربین کلاستون من همه کارات و میبینم که قول دادی دیگه تکرار نکنی مربیت میگفت نویان خیلی قلدر شده چون همه خیلی دوسش دارن بهش توجه میکنن از بس شیرین زبونی میکنی عزیز من.

دفتر نقاشیت و آوردی بهم میگیم سریع یه گلابی خوشگل بکش میخوام بهت اسمارتیز جایزه بدم منم کشیدم بعد من و به زور بردی بیرون که واست اسمارتیز بخرم آخه تو قرار بود جایزه بدی یا من نمیدونمقلب

جمعه شب باباسهراب و دایی مهدی اومدن که شنبه صبح جلسه داشتن شمام که دیگه از دیدنشون یه جا بند نمیشدی یه ماشن خوشگلم برات خریدن که همون اول یه چرخش و خراب کردی وروجک مامان فرداشم که داشتن میرفتن کلی گریه کردی و میگفتی منم برم ساری که کلی باهات صحبت کردم تا قانع شدی

دیشب سر مامان خیلی درد میکرد شمام مثل پسرای آقا کنارم نشسته بودی و هر جند دقیقه میپرسیدی سرت خوب شد فکر کنم میخواسستی زودتر جواب مثبت بگیریو بپری شیطونی کنی

 چند شب پیش همکار بابامحسن خانومش اومدن خونمون اسم آقا ابراهیم بود شما بهش میگفتی عمو امی

یاد گرفتی هر کسی با توجه به شغلش یه عمو میزاری جلوش عمو ساختمون رفتیم شام فرحزاد به آقا میگی عمو کباب به راننده تاکسی میگی عمو تاکسی از دست تو ناقلانیشخند

چون شبا پوشکت میکنم صبح بهت میگم بیا بریم دستشویی میگی ولش کن پمپرز دارم

بهت میگم نویان بشین من میرم دستشویی میگی تو پمپرزت جیش کن میگم من که پمپرز ندارم میگی مواظب باش جیش نکنی میریزه رو زمین آخه من باید چی بهت بگمخنده

خیلی دوست دارم عشق مامان

اینم یه عکس لختی پختی واسه اینکه بدونی چقدر خوشتیپی عزیز دلم

اینم سرسره و چادر پسرم هوراااااااااااااااااااا فکر کنم من بیشتر خوشحال شدم تا نویان

 

این کتابم نویان جون از مهدکودک جایزه گرفته

ببینین پسرم با چه ذوقی کتاب میخونهماچ

اینم نویان جون به قول خودش تو ساختمونش که به علت کمبود وسایل از آچار و پیچ به عنوان قاشق و چنگال استفاده میکنه جالب اینه که رو سقفش سوراخ داره میگه از پشت بوم وسیله نریزی تو ساختمونم

اینم عکس ماشینی که باباسهراب خرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 16:11
عزیزم همه چی عالی بود موفق باشی


مرسی عزیزم که بهمون سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد