نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

کار بد

1392/6/5 12:26
نویسنده : مهسا
357 بازدید
اشتراک گذاری

وااااای خدای من نویان دیروز تو مهدکودک یه کار بد کردم آقا نویان گوش همکلاسیش گاز گرفته اصلاً نمیفهمم چرا این کارو کرد تو خونه ما که اصلاً از این کارا وجود نداره ما حتی برنامه های تلویزیونم که یکم هیجان داشته باشه تا نویان پای تلویزیون نگاه نمیکنیم نمیدونم چرا این کارو کرد

دیروز انقدر تعجب کردم که نگو حالا که باهاش صحبت میکنم خیلی با افتخار تعریف میکنه بهش میگم فکر نمیکنی کارت بد بود میگه نههههههههههههههآخ

وقتی بهش فهموندم که کارش بد بود میگه من پسر خوبیم دیگه کار بد نمیکنمماچ

کتاب کدو قلقله زن برات گرفتم خوندم حالا میگم نویان من شیرم میخوام بخورمت میگی نه چله بشم چاق بشم بعد من بخور فدات بشم خوشگل من که انقدر سریع کتابات و حفظ میشی بعدم پارشون میکنینیشخند

دیشب بابا محسن دیر اومد دو شب پشت هم شما خواب بودی وقتی اومد خونه انقدر ناراحت بود که نگو میگه دو شب پسرم و ندیدم قلب

تلفن زنگ خورد من تو آشپزخونه بودم صدای آب نزاشت بشنوم خودت برداشتی دیدم صدات میاد اومدم دیدم داری با تلفن حرف میزنی مامان جون بود بهت میگه مامان مهسا کجاست میگی اینجا وایستاده داره من و نگاه میکنه از خنده داشتم میمردم وروجک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
5 شهریور 92 12:32
سلام خانمی خدا حفظش کنه این کارها را توی مهد از دوستاشون یاد میگیرن محمد ماهم مهد که بود ازاین کارا یاد گرفت ولی خیلی زود ترکش کرد . بچه س دیگه نمیشه خیلی بهش گیرداد .مایلید تبادل لینک کنیم ؟خوشحال میشیم اگه به ما هم سربزنید .منتظریم...


آره منم همین فکر میکنم مرسی از راهنمییت عزیزم
حتماً عزیزم منم خوشحال میشم [بوس][بوس]
عکس فرش
5 شهریور 92 17:12
آیا میخواهید عکس دلبند خود را به تابلو فرش تبدیل کنید؟؟؟ تبدیل عکس و هر گونه تصاویر به فرش در ابعاد گوناگون... کمتر از ده روز آن را درب منزل تحویل بگیرید... ارسال به تمام نقاط کشور.. 09137290912 03614456265
مامامانازی
10 شهریور 92 1:02
سلام عزیزم وبلاگی زیبادارید.خدا گل پسرت رو زیر سایتون حفظ کنه


مرسی از لطفتون[بوس]
nira
10 شهریور 92 16:08
اخی شیطون بلا ، احتمالا از بچه های مهد یاد گرفته
واقعا که این بچه ها هر روزشون یه شیرینی تازه دارن خدا همه حفظشون کنه مخصوصا این نویان بانمکو از طرف من ببوسش


آزه نیزا جون دیگه از کاراش و حرفاش داریم شاخ در میاریم .مرسی عزیزم شمام پسر خوشگلت ببوس
مامان محمدصدرا
12 شهریور 92 13:50
عزیزمه. کاملا طبیعیه. بچه ها دارن زندگی اجتماعی و ارتباط با همسن و سالاشونو یاد می گیرن و هنوز فرق بین خوب و بد رو نمی دونن. الان کاملا طبیعیه مهم اینکه بعدها که قدرت تشخیصشون بالا رفت این کار رو انجام ندن. نویان پسر خوشگل و عزیز خاله است
گلم لطفا خصوصیتو چک کن


مرسی خاله مهربون منم الان دارم کتابای مختلف میخونم اطلاعات کسب میکنم که یه جوری با رفتارم بهش بفهمونم که کارش اشتباه بوده در آینده دیگه تکرار نشه آخه با اینکه خیلی شیطونه ولی قلب مهربونی داره
mahdi
13 شهریور 92 14:11
سلام خوبی؟؟؟؟به وبلاگ منم سربزن خوشحال میشم..راستی منم لینک کن...منتظرتماااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد