نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

نویان جون

عید

1392/8/1 12:30
نویسنده : مهسا
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگلم

عید غدیر پیشاپیش به تو ستاره زندگیم و مامان جون خوشگل خودم که از سادات تبریک میگم

و جای پدرجون مهربونم خالی که هر سال ازش عیدی میگرفتیم و امسال به قول نویان رفته پیش خدا و ما دلمون براش خیلی تنگ

هر سال ما عید غدیر خونه مامان خودم بودیم و کلی مهمون میومد دیدن مامانم و مامان مهربونم کلی شیرینی های خونگی درست میکرد ولی امسال ما تهرانیم و البته مامان به خاطر اولین عید غدیر بعد فوت پدرجون همه اونجان و واقعا جای ما خالیهناراحت

این عکسم یه شکار لحظه ها از یه عکاس که از شما گرفت و ما خوشمون اومد و واستون چاپ کردیم

دوست دارییییم فراوون و اینکه ما پنجشنبه مهمون داریم و ما از امشب به امور کزتینگ مشغول میشویم

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی یسنا
9 آبان 92 16:53
سلام
این مدت از بس سزم شلوغه دیر به دیر به دوستای گلم سر میزنم
نویان جون ببوس


سلام عزیرم
مرسی که به یاد ما بودین
مامان محمدصدرا
11 آبان 92 17:12
عکس خیلی نازیه. ان شاالله همیشه شاد باشی پسرم


ممنونم خاله جون شما چشات ناز میبینه
مامان تینا و رایان
12 آبان 92 7:50
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی من هم با افتخار لینک کردمتون


بسیار بسیار خوشحال شدیم
مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 17:33
چه عکس بی نظیری
چه پسرناز وخوش تیپی
هزارماشالله


مرسی خاله جونم
چه کنیم ماهم مثل دوستمون خوش تیپیم
رهام جون از طرف من ببوسش
nira
26 آبان 92 19:23
مهساجون انگار کلا کامنتای من نمی رسه یکی دم گذاشته بودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد