نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

مرخصی مامان

1392/8/13 10:37
نویسنده : مهسا
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسر قند عسلم

این مدت که نیومدم عزیز مامان مریض شد اونم با تب بالا و من و بابایی مردیم و زنده د شیم تا شما یه خورده بهتر شدی ولی هنوز خوب خوب نشدی پشت سر شمام که طبق معمول مامان و بابا مریض شدن خدایا این پروژه مریضی کی میخواد تموم بشهمامانی که دیگه داره از بین میره با این مریضیها خلاصه از اونجایی که با این حالت مامانی نمیتونست مرخصی بگیره و شما مجبور بودی بری مهد تصمیم خودم گرفتم واز تاریخ 10 آبان 92 به مدت 6 ماه مرخصی بدون حقوق گرفتم تا بعد اون ببینیم خدا چی میخواد ولی این بدون پسر مامان ،مامان به خاطر شما از همه چیزش میگزره کار که در برابر شما اصلا هیچ ارزشی نداره 

عشق مامان امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم وشما به داشتنم افتخار کنی

حیلی خیلی دوست دارم گل من

محسن مهربون از اینکه همیشه کنارمی ودر هر شرایطی تنهام نمیزاری ازت ممنونم و به داشتن همسری مثل تو در کنارم به خودم میبالم دوست دارم تا همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تینا و رایان
13 آبان 92 11:03
وای از مریضی نگو که دلم خونه...بچه هایمن هم مریضن...پسرم سرفه هایی میکنه نگو


عزیزم خیلی ویروس بدیه گلودرد بعدشم سرفه های وحشتناک نویان دو بار از شدت سرفه بالا آوردامیدوارم همشون زود زود خوب بشن حالا خوب واکسنم زدن وگرنه واویلا
سهیلا
13 آبان 92 20:25
ایشاا.. زودتر خوب شه. بزنم به تخته این دو ماهی که پسرم مهد نمیره اصلا مریض نشده ولی قبلش همش فس فس میکرد.
ممنون که سر زدی به ما


ایشالله پسری نازت همیشه سالم باشه وسرحال ببوس پارسای خوشگل
بابا محسن
14 آبان 92 18:44
سلام نويان جونم از خدا ميخوام هيچ وقت مريض نشي و سلام مامان مهسا خوب و مهربان به خاطر همه كارهايي كه واسه منو پسرمون كردي ازت ممنونم دوستتون دارم بوس


عزیزم تو بهترین همسر و بابای دنیایی دوست دارین
رضوان مامان رادین
15 آبان 92 11:45
چقدر سخته این مریضی بچه ها..رادینم اسهال استفراغ داشت...بچم یک کیلو وزن کم کرد...بعدشم من ازش گرفتم...خدا کنه همه نی نی ها سالم یاشن


آره عزیزم ایشالله همه بچه ها سالم باشن بدتر قضیه این که پشت سرشون ماهم میگیریم و همین جور مریضی ادامه پیدا میکنه
مامان محمدصدرا
15 آبان 92 23:57
هزار آفرین به شما مامان و بابای فداکار. ان شاالله خدا همیشه کمک کنه تا بتونید بهترین تصمیما رو برای نویان جون بگیرید.


مرسی عزیزم واقعا هیچ چیز با ارزش تر از بچه هامون نبستن
مامان ندا
25 آبان 92 15:00
بلابه دوران شالله زودخوب بشه نوژان هم مریضه کارخوبی کردی مرخصی گرفتی هیچ چیزی باارزش ترازخانواده نیست مخصوصادسته گلامون مرسی عزیزم نوژان جونم ایشالله زود خوب بشه ، ندا جون اگه بدونی از وقتی خونه ام نویان چه آرامشی داره
مامان تینا و رایان
26 آبان 92 7:37
رمز. رو خصوصی دادم عزیزم چک کن
شیما
7 آذر 92 20:41
آخی عزیزم حالا همه بهترین؟ من که تا فهمیدم باردارم قید کارو زدم و خونه نشین شدم...مامانم شاغل بوده خاطره خوبی ندارم...
مهسا
پاسخ
کار خیلی خوبی کردی عزیزم اینطوری فکرت همیشه آروم دختر خوشگلتم همیشه کنارت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد