نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

34 ماهگی نویان جون

1392/10/21 16:40
نویسنده : مهسا
764 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگی مامان 34 ماهگیت مبارک

عزیز دلم امروز داره برف میاد و من و یاد 3 سال پیش دقیقا همین روزا میندازه که با مامان جون و بابامحسن اومدیم بهار تا سیسمونی خوشگل شمارو بخریم و من به عشق پسر نازم با اون شکم قلمبه و پاهای ورم کرده تک تک مغازه ها رو میگشتم تا بهترین وسایل برات فراهم کنم و البته دست مامان جون و باباسهراب درد نکنه که بهترینهارو برات خریدن

پسر شیرین زبون من حرف زدنت خیلی تغییر کرده با اینکه شما جزو بچه هایی بودی که خیلی زود حرف زدی و جمله گفتی ولی الان احساس میکنم مثل مردا حرف میزنی و حتی تیکه های خیلی با نمک میگی ولی غلطات سر جاش

شما داشتی گارفیلد نگاه میکردی من از دستشویی اومدم بیرون بهم میگی کجا بودی میگم دستشویی میگی آفرین مادر من نیشخند امروز وقتی داشتیم از مهد میومدیم چسب کفشات نبستم عصبانی شدی که اینارو چرا نبستی هر چی گفتم اشکالی نداره قبول نکردی آخر مجبورشدم وایستم کفشات درست کنم بعدشم بهم میگی آخه مامانی چرا کفشم نبستی من و خیلی ناراحت کردیماچ

جدیدا به شب و روز گیر دادی تا صبح از خواب بیدارت میکنم میدوی پشت پنجره ببینی روز شده یا نه بعدازظهرم که میخوام بخوابونمت میگی الان روزه وقت خواب نیست من نمیخوابم

عاشق کتاب خوندنی و روزی 10 تا کتاب حداقل میخونیم و همه کتاباتم حفظ شدی کارتات همه رو بلدی و کلا هر کتاب جدیدی که میخر یم 2 روزه برات تکراری میشه از بس میخونیم خودتم که میخونی خیلی بامزه با یکی بود یکی نبود شروع میکنی وسطاشم میگی بله بچه ها انقد بامزه میگی میخوام بخورمتخوشمزه

جمعه ناهار رفتیم بیرون یه رستوران سنتی خوشگل بود طبق معمول شما بابامحسن شیشلیک خوردین وسط غذا دارم بهت ماست میدم میگی نمخورم دارم کیشمیک میخورمنیشخند

بعدشم رفتیم نمایشگاه کودک و نوجوان که خیلی شلوغ بود و لی خوب بود شما یه لباس پلنگ صورتی خریدی ودیگه از تنت در نیاوردی همه عکاساهم از شما کلی عکس گرفتن قربون پسر پلنگ صورتیم بشمزبان

شبشم رفتیم گلستان که واسه شما یه دستکش بخریم که بازم اون چیزی که میخواستم ضد آب باشه پیدا نکردم فقط مامانی واسه اینکه دلش نشکنه از تعطیلات یه سویشرت و شلوار خریدبغل

اینم عکسای 34 ماهگی پسر طلای مامان

این آقا نویان در تمام مراحل آشپزی در کنار مادرجانشان حضور دارن و بعدشم میگن دیدی چه غذای خوشمزه ای پخته کردم اینجام رفتم از حضور فعال پسری عکس بگیرم خوشگل مامان یه کوچولو دستش سوخت ولی تا دو ساعت داشت ناز میومدماچ

به علت نداشتن شمع 4 از دو تا 2 استفاده کردیم

الهی من فدای خنده خوشگلت بشم نفس منقلب

این گلم بابامحسن یهویی واسه بنده خریدن و بسیار بسیار مشعوف شدیممرررسی عشقمماچ

خوشگل مامان این لباساتم مامان جون زحمت کشید بر ات بافت البته خیلی بافت این یه نمونش

عاشق این پشت موهاتم که بلند شده

دوستون دارم تا بینهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان تینا و رایان
22 دی 92 14:02
وااایییی قربون شیرین زبونی هااااش چه خوشگل حرف میزنه اون دو تا عدد 2 به جای 4 خیلی باحال بودپلنگ صورتی خوشگل شیشمیک نوش جونت گل پسری مامانی خوشگل بوس به روی ماهت اون ژستش که ادای باباشو در آورده کنار کیک منو کشته دست مامان جونی هم بابت بافتنی درد نکنه[پاسخ ]
مامان تینا و رایان
22 دی 92 14:03
پخته کردم
مهسا
پاسخ
آره عزیزم کشته کردم شسته کردم
مامان یسنا
24 دی 92 7:53
چه شیرین زبونه نویان جون. 34 ماهگیت مبارک عسیییسم. آقای پلنگ صورتی خصوصی رو چک کن
مهسا
پاسخ
مرررسیی خاله جونییسنا جون ببوس عزیزم ممنون بابت رمز
مامان پارسا
24 دی 92 8:58
34 ماهگيت مبارك عزيزم آشپز كوچولو خسته نباشيدست ماماني درد نكنه شال و كلاه و ژاكتت خيلي قشنگه
مهسا
پاسخ
مرسی خاله جونمآره دیگه دارم تو آشپزی حرفه ای میشم بس که همیشه کنار گازمیه عالمه بوس واسه پارسا جون
شیما
25 دی 92 19:42
ای جووووووووووووووووووووووون دلمنویاان خوشگلمبه به خانومی همیشه به سفر گلمالهی همیشه لباتون خندون باشه
مهسا
پاسخ
مررررسییییی شیمای مهربونمکژال خوشگلم ببوس
مامان عرشیا
30 دی 92 18:19
عزیزم سی و جهار ماهگیت مبارک . مامانی از طرف من روی ماهشو ببوس . دوستت دارم دوست داشتنی لینکت کردم عزیزم
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم.ما هم دوستتون داریممنم لینکتون کردم
مامان ندا
4 بهمن 92 23:20
سی وچارماهگیت مبارک
مهسا
پاسخ
مررررسی خاله جون
مامان بهراد
4 بهمن 92 23:38
34ماهگیت با تاخیـــــــر مبارک عزیز دلم چقدر این لباس بهت میاد عزیـــــــــز دلم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات خوشگل میبینه ماهم بسیار بسیار دوستون داریم
مامان تینا و رایان
6 بهمن 92 9:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ .........♥
مهسا
پاسخ
سللللااااام دوست جونم
مامان پارمین
6 بهمن 92 17:21
مبارکه عزیزم.خدا حفظش کنه.اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.مرسی
مهسا
پاسخ
ممنونم عزیزمحتما دوست خوبم
مامان تینا و رایان
8 بهمن 92 10:58
سلام عزیز دلم..نظرت رسیده گلم رفته تو صفحه دوم
مهسا
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد