نویاننویان، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره

نویان جون

آرامش

1392/11/8 17:21
نویسنده : مهسا
380 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزترینم

هیچ چیز لذت بخشر از این نیست که بعد از یه صبح پر از خرید و بعد جابه جایی خریدات و تمیز کردن خونه وقتی جیگر گوشت کنارت خوابیده و یه آبگوشت دبش واسه شام گذاشته باشی و یه چایی لب سوز واسه خودت دم کرده باشی و بشینی پای نت بخدااااااااااااااااااااااانیشخند

عزیز دل مامان تو این مدت که نبودیم حسابی سرمون شلوغ بود ماری جون عمو محمد اومده بودن خونمون و حسابی حسابی بهمون خوش گذشت شما که انقدر از اومدنشون ذوق داشتی که همه کارات میگفتی ماری جون عمو محمد انجام بدن حتی دستشویی رفتن و من کلییییی کیف کردم چشمک

یه شب شام رفتیم رستوران ایتالیایی با یه محیط آروم دنج ولی شما انقدر بلند بلند حرف زدی و سرو صدا کردی که کلا به صورت شهر بازی دراومد اونجا نگران

یه شبم رفتیم تیراژه که شما با بابامحسن عمو محمد رفتی شهربازی من و ماری جونم کلا خرید

نویان جونم خیلی حاضر جوابی و با مزه حرف میزنی آدم دوست داره بخورتت وقتی که میگم نویان من بخورمت میگی نه من و نخوری من خیلی تندم دهنت میسوزه آخه مگه میشه با این شیرین زبونیات شمارو نخوردقلب

تو این مدت با مهد کودک رفتی نمایش عروسکی قدا خانوم تو فرهنگسرای ابن سینا که خیلی بهت خوش گذشت بود و چنان با هیجان تعریف میکردی آدم ضعف میکرد:یه آقا شغال اومد آقا خروسه و جوجه هاش بخور آقا خروسه جوجه هاش گذاشت توجیبشبغل

یه شب خاله پریسا دوست مامانی با نامزدش اومدن خونمون که دیگه شما انقدر زبون ریختی من وبابامحسن میخواستیم بریم زیر زمین از خجالت خجالتبه خاله پریسا میگی چرا موهات فرفریه خونتون سشوار نداشتین بیا من برات سشوار بکشم آخه من اصلا موی فر دوست ندارمخندهرو میز پسته گذاشته بودم یه سر براشون میریختی تا میگفتن نویان جون بسه میگفتی نه مامانم گفته اینا مال مهمون شمام مثلا مهمونی دیگهتشویقموقع شام رفتی فولوت و ساز دهنیت آوردی شروع کردی به نواختن که فکر کنم بنده خداها شام کوفتشون شدنیشخندالبته اونا که عاشق شیطونیات شده بودن

رفتم واسه یه گلدونی که خیلی وقت خریده بودم گل خریدم میگی چقدر گل میخری دیگه نخریا من دوست ندارمناراحت

جدیدا نصفه شب پا میشی میای وسط ما میخوابی واااای انقدم بد میخوابی که تا صبح چشم و چال واسه ما نمیمونه و ما رسما تو هوا میخوابیم من که دیشب فرار کردم رفتم تو حال خوابیدم از بس لگد زده بودی دنده واسم نمونده بود به قول خودت ای وروجکماچ

یه چیز جالب اینکه رفتی بگی آدمک گفتی آدمدک داشتم از خنده میمردم

عزیز مامان عاشق استیکر وبابامحسن هر روز داره میاد خونه یه بسته استیکر واسه شما میخره و رسما همه جا شده استیکر بارون اینم نمونه هاش

این عکس که نویان آروم نشسته واقعا شکار لحظه هاستقلب

اینم نماز خوندن خوشگل مامان

اینم پسرک عاشق موسیقی ما

پدرو پسر اسپایدر من

یه نمونه از شیطونیای پسری تو خونه باباسهراب

عزیزترینم آرزو دارم همیشه بهترینها برایت باشد ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حدیث مامان آرش کمانگیر
8 بهمن 92 19:07
سلام پسمل خوشگل تو چقد نازی خاله.به وب پسمل من هم سر بزن خوشحال می شم با اجازه لینک شدید
مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم چشات ناز میبینهحتما خوشحال میشم منم لینکتون کردم
مامان تینا و رایان
9 بهمن 92 10:16
وای مهسا جون یه اسپند برای این شیرین زبون دود کن..من که ببینمش درسته قورتش میدم اخه چه حرفهایی میزنه...اینا رو از کجا میارن اینا؟ زود به حرف اومد نه؟ رایان که فعلا داره مثل خواهرش منو دق میده ببوسش این خوشگل ناز رو یه عالمه ماچ مالش کن
مهسا
پاسخ
مرسی شادی جونم والا خودمونم یه وقتایی دهنمون باز میمونه از حرفای این نویان آره شادی جون خیلی زود از یه سالگی تک تک کلمات میگفت تا 18 ماهگی دیگه جمله دوکلمه ای و بعضی شعرا از بس خونه بابام همه باهاش حرف میزدن مخصوصا بابام نگران نباش پسرا معمولا دیرتر حرف میزنن ما به داداشم تخم کبوتر دادیم تا حرف اومد جوجه های نازت ببوس
مامان تینا و رایان
9 بهمن 92 19:53
واقعا افاقه می کنه تخم کبوتر؟ شنیدم اینو قبلا ولی امتحان نکردم...پس من برم تهیه کنم...کجا دارن به نظرت؟
مهسا
پاسخ
والا ما به داداشم دادیم که از همون موقع تا الان که 24 سالش دیگه نتونستیم ساکتش کنیمولی بدون شوخی روش خیلی تاثیر داشت فکر کنم مغازه هایی که گوشت پرنده ها رو دارن داشته باشن یا این بازارای محلی فکر کنمبازم از مامانم میپرسم بهت میگم
شیما
11 بهمن 92 0:50
ای جوووووووووووووووووووونم نویان گل شیرین زبوووووونجدی همشون تو این سن عاااااشق استیکرنهمیشه بین شاگردام سر استیکر دعوا بود
مهسا
پاسخ
آره عزیزم انقد استیکر دوست داره دیگه کم کم جا کم میاره رو سر و صورت ما میچسبونه کژال خوشگل ببوس
مامان تینا و رایان
14 بهمن 92 11:06
بوس برای نویان جون و مامان جون
مهسا
پاسخ
زهرا
14 بهمن 92 16:16
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نویان جون می باشد